Välkommen till Nakna grabbar söker kärlek bloggen!

Här kommer ni inte läsa mycket om kläder, fjollboll, smink, hästar, miljön, skvaller eller allt tråkigt jag har gjort vart enda dag! Den här bloggen ska försöka att bryta mönstret lite. Vi ska försöka att prata om mycket konstiga saker, en del kommer du antagligen inte ens att förstå. Men med största sannolikhet kommer det stå om din syster här. Skicka tips om saker du vill ta upp, höra mer om eller fråga om. Ge rikligt med kommentarer, visa att just du har varit inne och kollat lite.
Puss på er alla svartskallar! Ha det förjävligt! 

Kommentarer
Postat av: Bajsmannen

Jag är verkligen först i dennna, komma skall, legendariska blogg.
Bajs åt folket!

2008-05-23 @ 12:08:44
Postat av: A

Mer hästläsning åt folket tack!

2008-05-24 @ 13:21:47
Postat av: Bondeflicka 1

Om du vill höra min åsikt så tkr jag verkligen att du ska skriva lite mode tips och kanske hur man målar naglarna på enklaste sätt utan att dt blir klumpar ? och du ? jag har en JÄTTE viktig fråga oxå, vad ska jag mata min kanin med för att den ska få glansigare päls lix ? Bara DU vet. Snälla fråga Olle, dt här är ett jätte stort dilemma i mitt liv. kan du besvara detta ?

2008-05-26 @ 20:46:23
Postat av: Louise.xoxo.

haha, skön blogg :D keep up !

2008-05-28 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0