Randomize

Solen skiner och sommargraderna åker in över Stockholm. 
Vi vet inte riktigt vad vi ska göra i kväll och det är därför hög risk för randomize. I övrigt känns det lite som om sommarn är lite för upp strukturerad för att det ska bli någon riktig random sommar. Däremot kommer nog nästa sommar bli sjuk. Eller rättare sagt är att jag inte kommer tillåta något annat! 
Jag har redan börjat spåna lite, om alla polare delas upp i olika grupper och får i uppdrag att åka till olika ställen runt om i Europa och göra olika saker för att sedan träffas igen efter varje vecka för att redovisa sina nya kunskaper med hjälp av en videokamera som varje grupp har kommer vi nog få lite fart på randomhjulet. Om vi dessutom bara tillåter drycker som innehåller alkohol och sätter poäng för extremast skitning, extremast sexsituation och nakenvandring börjar det nog lukta ordentligt med randomize. Men när man får en stämpel på att det verkligen är random matrial är när man hör att vinnarna är den grupp som har en medlem som blir den första att gifta sig med en feminist. 
Tror att det kan bli kul.

För er som inte vet vad randomize betyder hade jag tänkt att vara vänlig och ge min uppfattning av det hela.
Randomize är ett ord som har sitt ursprung ur ordet random. Om man ska vara lite trångsint kan man säga att det var i min gemenskap som ordet uppkom, men det är antagligen inte hela sanningen. Men eftersom det är min blogg kommer vi att utgå från det. 
Själva innebörden av ordet betyder att man gör något som inte är planerat eller oförutsägbar, det ska ofta vara något inslag av dumhet och det ska framför allt vara kul. 
Man använder sig ofta av begreppet när man har kvällar då man inte vet vad man ska göra, tillexempel i kväll. Grejen är att om du säger att du ska randomiza kommer det alltid hända något kul och det var väl på det viset som ordet föddes. 
Viktigt att veta är att ordet är random och alla åsikter om vad ordet betyder är rätt.

Kommentarer
Postat av: Antti Random SIlvasti

"vinnarna är den grupp som har en medlem som blir den första att gifta sig med en feminist"- HAHAHAHAHAHHA

Jäkligt bra blogg du måste fixa lite bilder och sånt bara :D

2008-05-23 @ 16:01:28
Postat av: bajs

hhah randommize är ett fett coolt ord, jag antar att Robert "randommizar" varje kväll för du är ju ganska mobbad,

2008-05-24 @ 13:18:09
Postat av: Tobbe

Randomize igårkväll?:P

2008-05-24 @ 15:27:35
Postat av: hej

Jag har hört att den där Anti ska vara fett oskön..?

2008-05-24 @ 18:24:49
Postat av: hej?

jag tror att hej är peter andren

2008-05-25 @ 12:46:38
Postat av: Röt-mengsan

Du MÅSTE verkligen sluta särskriva om du ska ha 40 000 besökare.

2008-05-25 @ 14:47:35
Postat av: Tobbe

Låt mig läsa igenom varje inlägg innan du lägger ut det Robert, kan hjälpa dig med särskrivningen... Du vet ju att jag har spikat ett mvg i svenska a, vilket du inte har.

MVH

Tobias Westerlind

2008-05-25 @ 15:49:13
Postat av: Antti Silvasti

"Postat av: hej

Jag har hört att den där Anti ska vara fett oskön..?"

Vänta nu vem skriver så? Först och främst så stavas jag Antti och inte Anti.Denna någon som går under Aliaset "hej", Till dig skulle jag villja säga ett par sanningens ord och det är att du verkar va fett oskön! Mvh/Antti

2008-05-25 @ 19:46:20
Postat av: Sebbe

Den som säger att Antti är fett oskön vet inte vad den pratar om. Antti lever livet och är alltid glad, hur kan man inte gilla killen? ;)
Jävla tjaffsare som bara letar fel
MvH Sebastian

2008-05-25 @ 19:54:17
Postat av: ?

Hej, Jag undrar bara en sak.
Vad är Robert Eklövs nuvarande betyg i Svenska A?

2008-05-26 @ 14:25:51
Postat av: ?

Hej, Jag undrar bara en sak.
Vad är Robert Eklövs nuvarande betyg i Svenska A?

2008-05-26 @ 14:26:19
Postat av: Johan Eklund

vad har hans betyg med någonting att göra, om du inte gillar bloggen och det sätt han skriver på så finns det ingen anledning för dig att vara här, ganska fegt att vara anonym också.

2008-05-26 @ 15:35:26
Postat av: Victor Nicolausson

"?"

"Hej, jag bara undrar en sak." (det ska inte vara punkt där, men nåja).

Vem är du? Varför kan du inte uppge ditt riktiga namn?

2008-05-26 @ 17:59:48
URL: http://JagALSKARpeter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0