Blondinbella

Nu händer det grejer. Första dagen för bloggen och folk har redan börjat säga att de hatar mig. Börjar bli lite Blondinbella stämpel över det hela. Man får hoppas att det kan gå så pass långt. Efter första dagen ligger vi på 22 unika besökare så det är väl en bit kvar till 40 000 men vafan allt kan hända. 
Jag hoppas att i framtiden kan ni som hatar mig skriva namn på inläggen så att man slipper sitta och spekulera vem det kan vara. Annars tycker jag att det ser hyfsat bra ut. Mycket fina kommentarer som jag uppskattar och hoppas att jag kommer att få fler av. Sen är de lite mindre fina som jag tänkte passa på att tipsa om att man ska läsa igenom texterna innan man kommenterar. För att det finns något fel i alla dessa inlägg. 
Sen ska jag upplysa om att jag kommer fortsätta att skriva politiska inlägg men också randomtexter och lite djupare grejer. 
Fortsätt att kommentera och ge med er av era åsikter så hörs vi med stor sannolikhet imorgon!  

Kommentarer
Postat av: Kulturnils

va kul hurru

2008-05-24 @ 12:34:15
Postat av: Anonym

22 * 1818.1818181818181818 = 40000.

2008-05-24 @ 13:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0